Pagina principala | Inscriere | Autentificare | Probleme | Clasament pe runde | Clasament | Anunturi | Echipa | Regulament | Linkuri


Vizualizare solutie

Titlul problemei: puncte
Numarul problemei: 2
Runda: Runda 11- Pregatire
Solutie: Solutia problemei este realizata prin metoda backtracking. Asezarea punctelor pe

axa determina un arbore binar īn care se va face cautarea solutiei. Punctul de

coordonate 0 si cel aflat la distanta maxima citita din fisierul de intrare,

reprezinta puncte figurate pe axa.

Tehnica permite asezarea unui nou punct pe axa (simetric fata de punctele

extreme) daca toate celelalte distante pe care le genereaza fata de punctele

deja figurate exista. Vectorul a memoreaza distantele (a[i] indica de cāte ori

apare distanta i). Odata cu asezarea unui punct pe axa se va face si

decrementarea elementelor din a corespunzatoare.

Evident, daca aceasta actiune nu este posibila se īncearca pozitia simetrica,

sau se revine pe un nivel anterior.

Inapoi

© 2002 - 2004 Vālsan Mihai Liviu
Puteti trimite intrebari, comentarii, sau sugestii la adresa liviuvalsan@yahoo.com